Rég nem írtam új postot, de gondoltam feleslegesen nem koptatom a számat, és megvárom, míg van miről írnom.
Ez a valami pedig az online vásárlás egy eddig kevésbé ismert módja, a Bannerstore. Előre jelzem, hogy ez egy önfény jellegű post lesz, mert az alkalmazást a cégünk fejlesztette, szóval akit ez zavar, annak további kellemes napot.
Végletek
Mindenki ismeri a klasszikus bannert, ami jópofa, villog, rákattintható, és különböző interakciós lehetőségekkel igyekszik kitűnni a többi jópofa, villogó, rákattintható szar közül. Itt ugye a varázslat abban van, hogy elérjük, a látogató kattintson! Fontos, hogy rövid, tömör, pontos üzenete legyen a felületnek.
Szintén majd mindenki látott már klasszikus webshopot, ahol temérdek termék között válogatva, jó esetben azokról részletes információkat kapva lehet vásárolni.
Arany középút
A Bannerstore az impulz vásárlókat célozza meg. Elkattintás nélkül, a banneren belül lehet a teljes vásárlási/megrendelési folyamatot végigvinni, majd folytatni a az adott oldal olvasását.
Ebből következik, hogy nem túl bonyolult végfelhasználói termékekhez ideális a dolog, és remek affiliate marketing eszköz lehet. Teljesen testreszabható. Itt a blog.hu-n is látható volt jó ideig a Vodafone-os verzió.
Ha eseleg van kérdés, akkor lépjetek velünk kapcsolatba, vagy írjatok ide.