user - SEO, SEM blog

Keresőoptimalizlás, SEO, user experience, Open Laszlo

Banner, bazmeg....az

2008.07.19. 01:00 user

Én tényleg nem értem.

Valaki hozzáértő világosítson fel, hogy miért lehet még bannert eladni. Könyörgöm.

Mik a tapasztalatok? Kattintanak rá az emberek? Hatékonyabb mint mondjuk egy jól pozícionált PR cikk, vagy PR blog bejegyzés, sms kampány?

Mert hogy kurva drága, az biztos. De megéri a pénzt?

Köszi, ha valaki érdemben válaszol, erre a kiüvöltött kérdésre. Komolyan érdekel, csak meglehetősen rossz hangulatban vagyok.

UFF

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://user.blog.hu/api/trackback/id/tr38575239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EdBoyWW · http://edboyww.blog.hu 2008.07.21. 19:53:33

Igen.Márkaépítésre, trigger happy releváns júzerek meggyőzésére még jó. Gazdagéknál van hova fosni a tejjelmézzel folyó online marketing büdzsét.

Mindenesetre konkrét értékesítés növelő céllal sosem alkalmaznám.

Ámen.

user 2008.07.22. 23:02:09

Mi az a trigger happy?
süti beállítások módosítása