user - SEO, SEM blog

Keresőoptimalizlás, SEO, user experience, Open Laszlo

Az ördög kussol és eredményt hirdet

2007.03.24. 18:19 user

Jól tettem, hogy óvatos duhaj voltam, és nem álltam neki teli tüdőből ócsárólni az oldalt és üzemeltetőjét, a vállalkozót. Leveleztem vele, és fény derült a titokra, sőt kiderült, hogy teljesen normális arccal állunk szemben.

Egyébként a nem reprezentatív kutatásomból (muhaha) kiderült, hogy a bloggerek kegyetlenek, és 82,2%-uk azt mondja, hogy nyugodt szívvel lehet első blikkre negatívan értékelni bármit. Azért ez érdekes.

Uff

4 komment

Címkék: szavaztál gonoszblog tapasztalat

A bejegyzés trackback címe:

https://user.blog.hu/api/trackback/id/tr2250473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ferenc · http://online.blogter.hu 2007.03.24. 20:39:06

Lehet, hogy a bloggerek negatívak, de szerintem most nem ezért húznák le a céget, hanem azért, mert a neten sokkal könnyebben (hatékonyabban) fel lehet lépni a csalás/valótlan állítás/igazságtalanság ellen, mint az offline világban.

A neten egy-egy érdekesebb át**szás könnyen címlapra kerülhet bárhol:)

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.03.25. 12:47:00

Nézd, a blog lényegében a saját felületed, azt és úgy írsz bele ahogy akarsz. Az már egy másik kérdés hogy az olvasóid hogy tolerálnak bizonyos kijelentéseket. :)
Egyébként én speciel nyugodt szívvel értékelek bármit negatívan amiről én első blikkre is azt gondom hogy sz*r, aztán max. bocsánatot kérek, ez így teljesen korrekt.

Persze csak próbálj meg ellenem beszélni... :D

user 2007.03.26. 13:34:53

Azt hiszem valószínűleg mindkettőtöknek igaza van. Mivel azonban most az derült ki, hogy nem szemfényvesztés a dolog (valszeg), így nem bánom, hogy nem mentem bele a játékba. De ha gondoljátok kereshetünk ilyeneket, és fikázhatjuk őket együtt ;-)
süti beállítások módosítása