Avagy kulcsszó kulcsszónak farkasa!
Valójában arról van szó, hogy van egy olyan csapda, amibe végtelenül könnyen bele tudunk esni. Nevezetesen hogy több oldalunkat is ugyanazokra a kulcsszavakra optimalizáljuk, ezzel önmagunknak teremtve versenyhelyzetet.
A megoldás nem bonyolult szerintem, csak előzetes tervezés szükséges hozzá. Előzetesen ki kell választanunk, hogy melyik oldalainkból szeretnénk SERP-t csinálni. Ezekhez megpróbáljuk hozzárendelni a kulcsszavakat. Igyekezzünk úgy kiválasztani az oldalakat, hogy azok lehetőleg a teljes tevékenységi körünket lefedjék, aminek következtében jó esetben különböző tartalmú oldalak fognak velünk farkasszemet nézni. A különböző tartalmakhoz pedig ugye már nem is olyan nehéz feladat különböző kulcsszavakat hozzárendelni. Természetesen lehetnek átfedések, pl. a cégnév, de ezzel a módszerrel kivédhetjük a címben aposztrofált veszélyt.
Van egy másik előnye is ennek a gondolkodásnak, mégpedig az, hogy így azt is elérjük, hogy ezek a kiemelt fontosságú oldalak SEO szempontból nagyobb figyelmet kapnak, egyedi címmel és jól szerkesztett tartalommal fognak rendelkezni.
Erről ennyit most.