user - SEO, SEM blog

Keresőoptimalizlás, SEO, user experience, Open Laszlo

Éledezik a Vodafone

2007.04.16. 10:36 user

A harmadik nagy mobil szolgáltató is úgy tűnik észbe kapott, és nyitni kezdett az on-line forgalmazás irányába. Ahogy néztem egyelőre csak megrendelni lehet a cuccost, szóval ez még nem tűnik webshopnak, csak egy ilyen...őőőő. Na mindegy, a design hála az égnek eltér az eddigi vodafone-os látványtól. Szerintem az nagyon baba.

De nézzétek meg a saját szemetekkel: katt ide.

ps: nemtom láttátok-e a bannert, de a csaj büntet :)

4 komment

Címkék: internet

A bejegyzés trackback címe:

https://user.blog.hu/api/trackback/id/tr7859191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Proxy · http://halozatkereso.blog.hu 2007.04.17. 17:42:41

Nem tudom, én nem igazán vagyok oda a mobil internetért, de lehet hogy csak én vagyok a savanyú alak. :P Az mondjuk piaci szempontból jó hogy egy újabb szereplő belépésével nő a versenyhelyzet - bár én eddig sem csíptem igazán a Vodát. Hát, majd meglátjuk.

Nem, muta! :)

user 2007.04.18. 09:15:03

Nem igazán értem hol kapcsolódik ide a mobil internet Proxy barátom :), sőt az utolsó mondtatot sem értem :)

Surfin · http://surfin.blog.hu 2007.04.18. 20:57:15

A mobil internetet én se igen értem, de sztem a csajra gondolt.

Proxy> Jobb felső sarok: "Vodafone.hu oldal", és ott büntet (vagy bűntett?) a csaj :)

user 2007.04.19. 09:22:32

helyesírás javítva :) köszi
süti beállítások módosítása